WYCIECZKA DO WARSZAWY

Notatka z wycieczki do Warszawy  w dniu 17  kwietnia  2012 r.

W dniu 17 kwietnia 2012 roku w ramach projektu „Mój świat bajka” odbyła się wycieczka  do Warszawy zorganizowana dla Beneficjentów. Zorganizowano wyjazd z Węgrowa  o godz. 9:00.  W wycieczce wzięło udział 22  osoby (16 beneficjentów, 4 terapeutów, koordynator i księgowa projektu).  Do Warszawy  wycieczka dotarła  na godz. 11:30.

Następnie odbyła się fascynująca sesja zdjęciowa z wizerunkiem Teatru  Rampa w tle. W końcu zajęliśmy swoje miejsca i oddaliśmy się wodzom wyobraźni – szukaliśmy wraz z aktorami zapomnianej bajki podczas spektaklu muzycznego „W pogoni za bajką”.

O godzinie 14:30 udaliśmy się na zamówiony wcześniej obiad. Niedługo potem musieliśmy już wracać i o godzinie 16.00 opuściliśmy Warszawę. Uczestnicy wycieczki byli zadowoleni z pobytu w Warszawie. Większość osób w Teatrze Rampa  była pierwszy  raz i chciałaby tam jeszcze powrócić.

„Bajki są dobre dla tych, którzy chcą być w Swoim życiu dobrzy.”

W trakcie działań realizowanych w ramach projektu„Mój świat bajka”- wykorzystanie nowoczesnych środków multimedialnych w arteterapii wyruszyliśmy 17 kwietnia  2012 r. na wycieczkę do Teatru Rampa, gdzie podziwialiśmy spektakl „W Pogoni za bajką”. Teatr muzyczny na Targówku. Piosenka, piosenka i jeszcze raz piosenka! Do teatru dotarliśmy około południa, aby w musicalu muzycznym „dogonić” bajkę. Bo każdy z nas wie, iż: „Bajka rozbudza to wszystko co ma być zrobione w życiu dziecka.”

„W pogoni za bajką” to duchowa uczta. Dynamiczna akcja, mnóstwo gagów, elementy animacji, ruch i taniec na scenie. Do tego świetna scenografia, doskonale dobrane kostiumy i efekty dźwiękowe  – to wszystko sprawiało że o nudzie nie mogło być mowy. Co więcej dla naszych beneficjentów – to żywa lekcja teatro – muzyko – plastyko i choreoterapii. Prawdziwą niespodzianką w przedstawieniu była dla nas urokliwa muzyka Piotra Rubika. Kompozytora, jakiego jeszcze nie znamy. Spektakl okazał się wspaniałą muzyczną opowieścią, zaskakującą nowoczesną formą i pomysłem inscenizacyjnym. To fascynująca przygoda z bohaterami wielu znanych nam bajek, takimi jak: Kopciuszek, Kot w butach, Śpiąca królewna, Czerwony Kapturek, Sinobordy. Znakomita zabawa konwencjami i stylami, atrakcyjna zarówno dla dzieci jak i dorosłych.

Po tak cudownym przeżyciu pozostał już tylko czas na posiłek, który miał zaspokoić nasz apetyt. W restauracji  SPHINX  czekał na nas wcześniej zamówiony obiad. Wyśmienite dania to była prawdziwa uczta dla naszego podniebienia, zaś lody na deser przypomniały nam, że już dookoła zakwita wiosna. To był naprawdę piękny, pogodny, pełen wrażeń dzień. Aż  żal było wracać do domu. No cóż wszystko, co dobre szybko się kończy – i nasza pogoń za bajką również.   W galerii – zapraszamy do obejrzenia niezapomnianych fotek.

Przewiń do góry Skip to content